Skip to main content
Ik zou graag een extra kaart met minstens 4000 mb internet willen.

Kan ik een extra kaart bestellen?
Je kan een 2e abonnement afsluiten. Data alleen heeft Simyo niet. Minimale is een bel/sms bundel.
Hoe doe ik dit?
Zoals je jouw eerste abonnement ook hebt aangevraagd.
Wordt een mifi ondersteund door simyo?.....zal een beetje sneu zijn als het achteraf niet blijkt te werken!
Het zal wel werken, mits goed ingesteld uiteraard. Dat er risico's aan verbonden zijn is ook een feit. Maar goed, we hoeven niet alles voor te kauwen... 😃 Zelf een beetje op onderzoek gaan naar de voor en nadelen is absoluut aan te raden.
Als je al begint over alles voor te kauwen,.... ben ik er al snel klaar mee.

Geef er dan liever meer geld voor uit...dat ik er zeker van ben dat alles t prima doet!
Ik schreef het als grapje. (zie emoticon). Jammer dat je dat niet ziet. Maar goed, voor jezelf de voor en nadelen bepalen is niet verkeerd, dan kunnen andere nou eenmaal niet voor jou. Daar doelde ik eigenlijk op met dat voor kauwen. Allen jij kan bepalen wat voordelig en nadelig is voor je zelf, andere dus niet.
Ok duidelijk
Hi Paulagerben,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat tof dat je een mifi-router gaat gebruiken 🙂 Daar kun je een Simyo simkaart voor gebruiken, maar omdat de simkaarten primair zijn gemaakt voor mobiele telefoons kan ik niet de garantie geven dat dat 100% gaat werken. Meestal werkt het wel, maar die garantie kan ik dus niet geven.



Wat Ray zegt klopt verder ook: we hebben geen data-only bundels. De basis van een Sim Only abonnement is altijd een belbundel. Daar kun je dan een internetbundel bovenop nemen. Je bestelt 'm via deze link. Je ontvangt je simkaart dan binnen enkele dagen. Als je geen nummerbehoud aanvraagt, gaan je bundels actief zodra jij je simkaart activeert.



Denk je dat je er zo uit gaat komen?



@ Ray en Ron H, dank voor de reacties!



Groetjes,

Jihane

Reageer