Kan ik bellen met mijn i-sim in Duitsland Ik heb een bellen onbeperkt abonnement only
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Je bundels zijn geldig in elk zone 1 land dus ook in Duitsland. Je kan vanuit Duitsland naar elk ander zone 1 land bellen binnen je bundel. Je kan dit en een overzicht per land altijd terugvinden op onze tarieven pagina.
Moderator: Titel aangepast i.v.m. betere vindbaarheid
Groetjes,
Ashley
Waarom zijn deze kosten dan wel in rekening gebracht ?
Hoi
Ik kan me voorstellen dat je je dit afvraagt. Was je op het moment van dit telefoongesprek in Nederland of in Duitsland? Bellen vanuit Nederland naar het buitenland valt namelijk nooit binnen de bundel.
Ik heb het nummer even opgezocht en dan kom ik uit bij Movie park Germany. Mocht je in Duitsland zijn geweest op het moment van dit telefoongesprek dan kan het zijn dat Movie park Germany een betaalde lijn heeft maar dat zou je het beste even bij hen kunnen navragen.
Groetjes,
Amy
Vind het echt een beetje onzinnig Het is een gewoon normaal nummer we zijn toch Europa dus als ik vanuit Nederland naar de ander land in Europa bel dan vergaat het niet uit de bundel dat is hoort gewoon normaal tarief te zijn EU is toch EU onzin
Het is geen onzin. Het zit zo: als je belt vanuit een land binnen de EU waar je zelf niet woont dan ben je aan het “roamen” en dan gelden speciale door de EU vastgestelde regels wat betreft de kosten van het bellen naar een ander EU land. Bijvoorbeeld een Nederlands nummer bellen vanuit Duitsland. De EU heeft bepaald dat bellen binnen de EU als je aan het roamen bent niet meer mag kosten dan wanneer je binnen je woonland belt. Dat betekent in de praktijk dat je een eventuele bundel die je in je woonland hebt dan gewoon kan gebruiken. Maar als je in Nederland bent ben je niet aan het roamen, dus die regels gelden niet, en elke provider mag zelf bepalen hoeveel het kost om naar een buitenlands nummer te bellen. Daarom komt bellen vanuit Nederland met een buitenlands nummer bij Simyo niet uit je bundel.
TIP: woon je in de buurt van de Duitse grens en bel je vaak met een Duits nummer? Log dan in op het netwerk van een Duitse provider, dan bel je vanuit je bundel.
Hoi
Ik zie dat je van
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.