Nadat de door mij gekochte esim voor de eerste keer niet geactiveerd kon worden, wilde ik deze opnieuw toevoegen, maar ik klikte op het wijzigen van de simkaart. Hoe annuleer ik deze bestelling? Nu kan ik de esim niet meer toevoegen.
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te activeren!
Bedoel je dat je een vervangende fysieke simkaart hebt aangevraagd? Deze aanvraag kunnen we helaas niet ongedaan maken en zal je moeten wachten tot je de fysieke simkaart thuis hebt ontvangen en activeert, hierna kan je opnieuw overstappen naar eSIM. Helaas kan ik geen aansluiting vinden met het 06-nummer waarmee je bent ingelogd op ons forum. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee op de juiste aansluiting .
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.