Ik heb vanmiddag mijn vervangende simkaart geblokkeerd en een nieuwe vervangende simkaart besteld. Ivm kwijtraken van mijn telefoon een nieuwe besteld. Nu was die nog op oude adres geleverd. Ik had mijn adres nog niet gewijzigd . Maar nu heeft de nieuwe bewoner van mijn oude adres toch alsnog mijn simkaart gevonden. Is het nog mogelijk deze eerste vervangende simkaart die ik heb besteld te deblokkeren en mijn bestelling van een nieuwe vervangende simkaart te annuleren ?
Met vriendelijke groeten,
Marjan
Welkom op het forum van Simyo! :)
Helaas is de tweede vervangende simkaart vanochtend verstuurd. Maar deze hoef je niet te activeren, je kan gewoon gebruik blijven maken van de eerste vervangende simkaart die je hebt ontvangen en ook al hebt geactiveerd, zie ik 🙂.
Werkt alles weer naar wens?
Dag,
Ik heb een sim only besteld (vanwege het onbeperkt aantal minuten dat in nu met het thuiswerken nodig heb), echter nadat de sim kaart binnen was, bleek dat ik het toch niet nodig heb, aangezien ik mijn andere abonnement bij een andere provider kon omzetten.
Nu heb ik zojuist mijn bestelling geannuleerd, ik heb mijn sim kaart niet geactiveerd, zit zelfs nog in de envelop.
Betekent dit dat ik de aanschaf kosten ook terugkrijg? Volgens mij heb ik deze betaald nadat ik het had besteld.
Ik hoor het graag en alvast bedankt
Nout Strik
Dag,
Ik heb een sim only besteld (vanwege het onbeperkt aantal minuten dat in nu met het thuiswerken nodig heb), echter nadat de sim kaart binnen was, bleek dat ik het toch niet nodig heb, aangezien ik mijn andere abonnement bij een andere provider kon omzetten.
Nu heb ik zojuist mijn bestelling geannuleerd, ik heb mijn sim kaart niet geactiveerd, zit zelfs nog in de envelop.
Betekent dit dat ik de aanschaf kosten ook terugkrijg? Volgens mij heb ik deze betaald nadat ik het had besteld.
Ik hoor het graag en alvast bedankt
Nout Strik
Bij het bestellen van Sim-only betaal je aan het einde 1 cent om akkoord te gaan met automatisch incasso. Die ben je denk ik kwijt.
Op deze pagina kun je lezen wat in rekening wordt gebracht na het annuleren van een bestelling. Jij zegt de simkaart niet geactiveerd te hebben, dan krijg je als het goed is geen aansluitkosten, abonnementskosten en verbruikskosten. Als je je simkaart via mijn simyo wel hebt geactiveerd, dan dien je gewoon aansluitkosten te betalen.
Hoi Nout,
Welkom op ons forum!
Zo te zien is je bestelling al geannuleerd en heb je ook niets betaald. Zoals Groentjuh aangeeft heb je wel € 0,01 betaald voor de verificatie van je rekeningnummer maar that's it!
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Bas
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.