Skip to main content

.

Hallo beste mensen van Simyo.

Wij zijn al jaren klant bij jullie met twee abonnementen.

Nu hebben we beide een andere telefoon gekocht, waarvoor we een micro sim moesten hebben.

Na gebeld te hebben over de kosten en aangegeven te hebben dat ik het vervelend vond hiervoor EUR 5 te moeten betalen, gaf de vriendelijke medewerkster aan dat de SIM kaart ook zonder extra kosten verstuurd kon worden.

Dat vonden we erg fijn.

Toen ik enkele dagen later ook mijn nieuwe telefoon ontving heb ik via de website ook voor de tweede aansluiting een SIM besteld.

Nu heb ik de situatie dat het abonnement van mijn partner geen extra kosten heeft en voor mijn aansluiting op de volgende factuur wel die EUR 5 wordt berekend, waarschijnlijk omdat ik het via de website heb gedaan?

Kan hier nog iets aan gedaan worden?



Met vriendelijke groet,

Christian van Laar
Hoi Chrissjuhh79,



Welkom terug op het Forum!



Wat goed dat je ons hierover contacteert! Ik heb meteen een vergoeding van deze kosten aangevraagd voor je! De € 5,- zal van je factuur afgehaald worden. Daarmee is de simkaart vergoed.



Goed geregeld, toch? Dat doen wij voor trouwe en lieve klanten als jij!



Groetjes,

Ilias
haha, cool 😃 Dankjewel voor de snelle reactie en zeer aardige oplossing. Wordt evenwel zeer gewaardeerd, echt top !!
Hoi Chrissjuhhh79,



Graag gedaan namens mijn collega. Ik ben blij dat het gewaardeerd wordt :D



Groetjes en een fijn weekend!



Sean

Reageer