.

Beantwoord

Kan ik een vervangende simkaart annuleren?

  • 29 March 2015
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Hoi,

Ik heb perongeluk een vervangende simkaart besteld. Ik zie nergens dat je kan het annuleren. Zouden jullie dit voor mij kunnen doen?

Groet.
icon

Beste antwoord door Ali 31 March 2015, 11:38

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi AnaKana,

Welkom op het forum.

Erg vervelend dat je per ongeluk een simkaart hebt aangevraagd.

Helaas is het annuleren van een vervangende simkaart niet mogelijk. Dit is kan alleen wanneer je direct na de bestelling contact opneemt met onze klantenservice. Op 29 maart is de simkaart besteld. Deze is gisteren verstuurd.

Het beste wat je kan doen is de vervangende simkaart bewaren voor wanneer je hem echt nodig hebt 🙂
Hallo, ik heb zojuist ook per ongeluk een vervangende simkaart besteld maar kan dat nergens annuleren. Kunnen jullie dit voor mij doen?
Alvast bedankt
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Tessa1998,

Erg vervelend dat je per ongeluk een nieuwe simkaart hebt aangevraagd. Ik zie dat de simkaart vanochtend verstuurd is. Je had deze gisteravond aangevraagd.

Op het forum ligt de reactietijd op één werkdag. Op Twitter proberen op werkdagen te reageren binnen 2 uurtjes. Wij hadden de aanvraag dan nog voor je kunnen annuleren. Nu kan dat helaas niet meer. Je kan de simkaart bewaren voor wanneer je deze écht nodig hebt.

Reageer