Mijn smartphone met perpaid Simyo is in de mestput gevallen, en niet meer terug te halen. Ik wil graag mijn nummer behouden, en een nieuwe simkaart. Hoe regel ik dat?
Bladzijde 1 / 1
De put in is een oplossing.
Een meer praktische oplossing is een nieuwe sim aanvragen. Kost je 5 euro.
Een meer praktische oplossing is een nieuwe sim aanvragen. Kost je 5 euro.
Dat is heel envoudig. Je moet hiervoor inloggen op je Mijn Simyo en hier een vervangende simkaart aanvragen. De kosten hiervan zijn EUR 5,00 eenmalig. Deze vervangende simkaart heb je dan binnen enkele dagen binnen. Na activatie is deze direct bruikbaar met gebruik van je huidige nummer.
Terwijl ik mijn reactie aan het typen was, reageerde wimj12 soortgelijk.
Bedankt RicoK, ga ik doen!
Hoi Roan,
Welkom op het Simyo Forum!
Oef, een put in gevallen! Wat vervelend! Zoals de heren hierboven al gezegd hebben, kun je gemakkelijk een vervangende simkaart bestellen door in te loggen op Mijn Simyo en te surfen naar Instellingen > Simkaart. Gaat het lukken zo? :)
@ Wimj12 en RicoK: Dank voor de reactie!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Oef, een put in gevallen! Wat vervelend! Zoals de heren hierboven al gezegd hebben, kun je gemakkelijk een vervangende simkaart bestellen door in te loggen op Mijn Simyo en te surfen naar Instellingen > Simkaart. Gaat het lukken zo? :)
@ Wimj12 en RicoK: Dank voor de reactie!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.