.

Beantwoord

Kan ik een tweede simkaart voor mijn smartwatch bestellen?

  • 10 August 2017
  • 3 reacties
  • 1252 Bekeken

Mijn zoon heeft prepaidkaart bij jullie. Nu wil ik naast zijn iPhone een simkaart op zelfde nummer in zijn belhorloge. Kan dat?
icon

Beste antwoord door Els 14 August 2017, 13:56

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Fhengeveld,

Welkom op het simyo forum.

Helaas is het niet mogelijk bij Simyo 2 prepaid kaartjes met het zelfde nummer uit te geven.

Kan het horloge niet gekoppeld worden via Bluetooth? Wat voor horloge is het??
Als hij buitenspeelt willen we dat hij wel bereikbaar is, maar wil hij geen onhandige telefoon op zak hebben. Horloge is dan handzamer. Steeds sim omzetten is geen doen. Heb je nog andere oplossing?
Reputatie 5
Badge +5
Hallo fhengeveld,

Ook ik wil je van harte welkom heten op het Simyo Forum! Goed dat je hier je vraag stelt.

Wat cool dat je zoon een smartwatch heeft! Ik kan me voorstellen dat jullie hem willen kunnen bereiken als hij aan het buitenspelen is.

Helaas bieden wij bij Simyo geen duosimkaarten aan. Je kunt dus geen extra simkaart bestellen voor hetzelfde telefoonnummer. Het is, zoals maikel.twinnie ook al aangeeft, wel mogelijk om de smartwatch via Bluetooth te verbinden. Hiervoor is het echter wel noodzakelijk om die telefoon in de buurt te houden van het horloge, je geeft zelf al aan dat dit niet wenselijk is. In dat geval is het wellicht een optie om een andere Prepaidsimkaart te bestellen via Simyo.nl. Hier zit wel een ander telefoonnummer aan gekoppeld. Vervolgens zou je een doorschakeling kunnen aanzetten vanaf zijn eigen nummer naar het nummer in zijn horloge, zo is hij tijdens het buitenspelen alsnog bereikbaar op zijn eigen nummer. Is dat misschien een oplossing? :)

Laat je het me weten als je hier nog vragen over hebt?

@ maikel.twinnie bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Els

Reageer