Beste Simyo,
Ik wil graag een simkaart activeren die ik maanden, zoniet 2 jaar geleden, aangevraagd heb. Toedertijd heb ik de simkaart zelf geknipt op het goede formaat en dat werkte prima en dus heb ik deze sim nog nooit geactiveeerd. Nu heb ik deze microsim in een andere telefoon gestop en wil deze wel activeren. Is dat alsnog mogelijk?
Wouter Boers, Utrecht
Bladzijde 1 / 1
Ik wil graag een simkaart activeren die ik maanden, zoniet 2 jaar geleden, aangevraagd heb. Toedertijd heb ik de simkaart zelf geknipt op het goede formaat en dat werkte prima en dus heb ik deze sim nog nooit geactiveeerd. Nu heb ik deze microsim in een andere telefoon gestop en wil deze wel activeren. Is dat alsnog mogelijk?
Wouter Boers, Utrecht
Hoi waldo,
Dat gaat helaas niet. 😞 Je kunt een nieuw bestelde simkaart gedurende twee maanden activeren. Daarna niet meer.
Als je nu een nieuwe microsim nodig hebt, kun je die bestellen op Mijn Simyo. Onder Mijn instellingen & Simkaart. dat kost je 5, maar dan heb je wel een nieuwe, frisse, verse simkaart. 🙂 Dat lijkt me niet slecht, want een simkaart die al 2 jaar in de kast ligt, kan inmiddels wel beschadigd zijn.
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.