.

Beantwoord

Kan ik een nieuwe vervangende simkaart aanvragen?

  • 30 December 2019
  • 6 reacties
  • 329 Bekeken

Beste Simyo,

 

Ik heb een nieuw toestel gekocht waar een nano-sim in moet. Aangezien ik al heel lang klant bij jullie ben (sinds 2013) heb ik nog een oude sim, waar ik geen nano van kan maken. Nu vind ik het een beetje jammer dat ik voor een nieuwe simkaart moet betalen, zeker omdat ik al zo lang klant ben bij jullie, en 2 andere gezinsleden ook (zelfs al sinds 2011). Ik zou het waarderen als Simyo als service naar zijn klanten in ieder geval de oude simkaarten eenmalig gratis zou willen vervangen voor de 3-in-1. Is dit mogelijk?

icon

Beste antwoord door RicoK 30 December 2019, 10:51

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7

In de regel gaat Simyo hier héél erg coulant mee om. Even wachten tot een moderator dit bericht ziet en reageert.
Wel ben ik bang dat de responstijd vanuit Simyo iets langer kan duren dan gebruikelijk vanwege de feestdagen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Maartenvb02,

 

Leuk dat je een nieuw toestel hebt! Ik stuur je met liefde een nieuw simkaartje op, stuur je voor de zekerheid even je adresgegevens in een privéberichtje?

 

Thanks RicoK!

 

Groetjes,

Daisy

Super! Hartelijk dank hiervoor.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Maartenvb02,

 

Vergeet je niet voor de zekerheid mij een privéberichtje te sturen met je adresgegevens zodat ik het naar het juiste adres kan sturen? :)

 

Alvast een fijne jaarwisseling!

 

Groetjes,

Dasiy

Ik heb m’n gegevens via de chat gestuurd. 

Bedankt en fijne jaarwisseling!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Maartenvb02,

 

Ah oke, duidelijk. Dit is wel een ander contactkanaal maar ik zie dat mijn collega je verder heeft geholpen.

 

Nog een gelukkig nieuwjaar!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer