.

Beantwoord

Kan ik een nieuwe simkaart krijgen?

  • 5 April 2019
  • 6 reacties
  • 717 Bekeken

Badge
Ik ben al lang bij simyo, daarom heb ik nog mijn eerste sim kaart, het is dus nog geen 3 in 1 simkaart.
Ik heb er al eens aan geknipt toen ik naar een nieuwe telefoon ging, maar nu moet ik naar nano sim. om nu nog een keer te gaan knippen...….
zouden jullie mij een 3 in 1 simkaart kunnen sturen?

groeten, Wessel
icon

Beste antwoord door Jihane 8 April 2019, 13:14

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wessel,

Welkom terug op het Simyo Forum!

Goed dat je even aan de bel trekt! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat je nog geen 3-in-1 simkaart hebt. Je kunt altijd zelf een vervangende simkaart bestellen door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart. Maar omdat je het zo lief vraagt en omdat je al een poos klant bent, heb ik jou die vervangende simkaart gratis toegestuurd. Je ontvangt 'm waarschijnlijk morgen al, en anders overmorgen!

Na activatie van je simkaart kun je 'm gewoon gebruiken 🙂 Je activeert je nieuwe simkaart via Mijn Simyo, en de instructies komen gewoon met je nieuwe simkaart mee. Dat komt dus goed!

Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane
Hoe lang moet je klant zijn bij Symio om gratis een vervangende simkaart te ontvangen? Ik heb er net één besteld die me 5 euro kostte....
Reputatie 7
Badge +9
Hoe lang moet je klant zijn bij Symio om gratis een vervangende simkaart te ontvangen? Ik heb er net één besteld die me 5 euro kostte....
Ik geloof dat de precieze regels nergens publiek staan. Mogelijk hebben moderatoren/medewerkers intern richtlijnen en regels, maar ik denk niet dat ze die op dit forum gaan plaatsen.

Het is ook lang niet altijd omdat je x jaar klant bent, maar volgens mij ook veelal omdat iemand een ouder type simkaart heeft of omdat de simkaart mogelijk kapot is.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Ella B,

Zoals Groentjuh al aangeeft gaat het er niet per se om hoe lang je al klant bent bij Simyo. Het versturen van een kosteloze simkaart heeft met meerdere factoren te maken en wordt niet heel vaak gedaan. Ik zie in ieder geval dat je inmiddels een oplossing hebt gevonden met één van mijn collega's 🙂 Ik help je graag verder met andere vragen.

Bedankt voor je reactie, Groentjuh!

Groetjes,
Niels
Mijn man en ik hebben een mail ontvangen dat wij gratis een vervangende 3-in-1 simkaart zouden kunnen aanvragen. Dit hebben wij ook gedaan en nu zijn er 5 Euro per simkaart van de bankrekening afgeschreven!!!! Deze wil ik toch wel terug betaald hebben!

Update: Ik heb inmiddels contact gehad en het problem is opgelosd.
Reputatie 6
Badge +5
Hi alensen,

Welkom op het Simyo Forum!

Fijn dat je contact hebt gehad met mijn collega's en dat de situatie is opgelost 🙂 Als je verder nog vragen hebt, hoor ik die graag!

Groetjes,

Niels

Reageer