.

Beantwoord

Kan ik een nieuw telefoonnummer aanvragen?

  • 30 June 2018
  • 5 reacties
  • 163 Bekeken

Graag zou ik een nieuw nummer willen. Kosten van 5 euro zijn bekend
icon

Beste antwoord door Els 2 July 2018, 13:56

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi AvanDoorn,

Welkom op het Simyo Forum! Goed dat je hier je verzoek deelt.

Het is mogelijk om een nieuw telefoonnummer aan te vragen bij ons. Je behoud hierbij je eigen simkaart en ontvangt een bevestiging per e-mail of sms met het nieuwe telefoonnummer er in. De kosten voor een nieuw nummer zijn, net als bij een nieuwe simkaart, €5,-.

Om extra te bevestigen dat je huidige 06-nummer zal komen te vervallen en of je akkoord gaat met de kosten, heb ik je net nog even gebeld. Helaas kreeg ik je niet te pakken. Zou je me hier kunnen bevestigen of je akkoord gaat met deze kosten die, zoals je wel aangeeft, al bekend zijn?

Wordt je lastiggevallen? Lees dan hier wat je nog meer kunt doen.

Dan ga ik het voor je in gang zetten. :)

Groetjes,
Els
Ik ga akkoord met de 5 euro.

Graag hoor ik snel van u
Reputatie 6
Badge +5
Hi AvanDoorn,

Prima! Het nieuwe nummer heb ik via de e-mail gestuurd. Start je telefoon even opnieuw op om hier gebruik van te kunnen maken. Inloggen op Mijn Simyo, de Simyo app en het Forum zal vanaf nu ook gaan met het nieuwe nummer. Je kan je huidige forumaccount blijven gebruiken, ik heb vanaf hier het telefoonnummer in de account aangepast. Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Niels
Hoi, ik wil graag ook een nieuw nummer aanvragen.
Ik ga akkoord met de kosten en begrijp dat het huidige 06 nummer vervalt.
Reputatie 6
Badge +5
Hi gebruiker998,

Welkom op het Simyo Forum!

Dat is goed. De € 5,- aan kosten worden van je beltegoed afgehaald. Dan zal ik je nieuwe nummer via de mail naar je opsturen. Voor de rest heb ik precies dezelfde stappen uitgevoerd als in het bericht hierboven. Als je verder nog vragen hebt, hoor ik die graag!

Groetjes,
Niels

Reageer