.

Beantwoord

Kan ik een nieuw nummer krijgen?

  • 8 July 2021
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Badge

Hi! Ik heb moeite met telefoneren dus ik hoop dat het ook op deze manier kan :D

 

Ik heb onlangs een prepaid simkaart bij jullie gekocht (ik gebruik 'm nu 2 dagen), en ik werd na het activeren van WhatsApp meteen aangevallen door vrienden en familie van de vorige eigenaar van dit nummer die beweren dat ik zijn telefoon heb gestolen. Ik heb uitgelegd dat ik dit nummer recent heb gekocht en hun vriend niet ken, maar ze lijken me niet te geloven en blijven me bellen (één persoon bedreigt me inmiddels) en ik word nogal nerveus 😅 kan ik een nieuw nummer krijgen? Alvast bedankt!

mvg,

Tara S. 

icon

Beste antwoord door Bas 8 July 2021, 16:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Tara, 

Wat vervelend dat je dit soort berichtjes krijgt! Dat is natuurlijk niet de bedoeling 😪

We hebben je gelijk een nieuw nummer gegeven. Ik zal je in een privébericht ook nog even je nieuwe telefoonnummer sturen! 

Let op! Heb je een nieuw nummer aangevraagd omdat je wordt lastiggevallen? Pas dan niet je telefoonnummer aan in berichtenapps zoals WhatsApp maar maak een nieuw account aan. Zo voorkom je dat degene die je lastigvalt je nieuwe nummer in handen krijgt.

Mocht je nog andere vragen hebben, kan je altijd reageren op dit bericht.

Ik wens je een fijne dag verder!

Groetjes,
Bas

Hoi Tara, 

Wat vervelend dat je dit soort berichtjes krijgt! Dat is natuurlijk niet de bedoeling 😪

We hebben je gelijk een nieuw nummer gegeven. Ik zal je in een privébericht ook nog even je nieuwe telefoonnummer sturen! 

Let op! Heb je een nieuw nummer aangevraagd omdat je wordt lastiggevallen? Pas dan niet je telefoonnummer aan in berichtenapps zoals WhatsApp maar maak een nieuw account aan. Zo voorkom je dat degene die je lastigvalt je nieuwe nummer in handen krijgt.

Mocht je nog andere vragen hebben, kan je altijd reageren op dit bericht.

Ik wens je een fijne dag verder!

Groetjes,
Bas

 

Hi Bas, Tara hier! 

Ik heb je privébericht niet kunnen zien omdat ik niet meer kon inloggen 😅 even paniek dus, totdat ik realiseerde dat ik iemand gewoon kan bellen en op die manier mijn nieuwe nummer kan zien 🙃

Toen ik eenmaal inlogde op Mijn Simyo met mijn nieuwe nummer moest ik een nieuwe gebruiker aanmaken om op het forum te komen, dus vandaar dat ik hier reageer, sorry voor de verwarring. 

Het nummer heb ik nu, zoals je ziet, maar stond er nog iets anders van belang in je bericht? Hoe zit het met de administratiekosten? 

Ontzettend bedankt voor je hulp!

mvg,

Tara S. 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Tara, 

Daar had ik even niet bij stilgestaan! Gelukkig ben je er zelf al achter wat je nieuwe nummer was 😅

In mijn privébericht stond verder niets dat van belang was. Je krijgt het nieuwe nummer gratis van ons, dus er is geen sprake van administratiekosten!

Heb je hier nog vragen over? Let me know 😊

Groetjes, 
Bas

Hoi Tara, 

Daar had ik even niet bij stilgestaan! Gelukkig ben je er zelf al achter wat je nieuwe nummer was 😅

In mijn privébericht stond verder niets dat van belang was. Je krijgt het nieuwe nummer gratis van ons, dus er is geen sprake van administratiekosten!

Heb je hier nog vragen over? Let me know 😊

Groetjes, 
Bas

Oh, perfect! Dat waardeer ik enorm, ontzettend bedankt voor je hulp, Bas 😄 top service!

Een hele fijne dag toegewenst, 

Tara S. 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi Tara,

 

Jij ook een erg fijn weekend verder! :)

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer