.

Beantwoord

Kan ik een nieuw nummer krijgen?

  • 13 November 2020
  • 3 reacties
  • 230 Bekeken

Beste,

sinds een aantal maanden heb ik een prepaid simkaart in gebruik. Helaas na een maand werd ik wekelijks gebeld door onbekende. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren en gaf het niet echt mijn aandacht.

Echter wordt ik sinds enkele weken dagelijks gebeld door onbekend en sinds vandaag krijg ik ook appjes binnen… Het lijkt erop dat dit nummer gebruikt is door een glazenwasser, echter kan ik niets vinden op internet. Is er een mogelijkheid dit aan te passen? Eventueel een ander nummer? Dit nummer wordt door mijn dochter gebruikt en zij vind dit niet echt prettig zoals u kunt begrijpen!

Alvast bedankt voor uw reactie

Dennis

icon

Beste antwoord door Bas 13 November 2020, 09:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Dennis, 

Welkom op ons forum!

Wat vervelend dat je dochter berichtjes krijgt die niet aan haar gericht zijn! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. En we begrijpen dat je dat eerst even aankijkt voordat je bij ons aan de bel trekt 😊

Jullie krijgen van ons kosteloos een nieuw telefoonnummer! Ik stuur zo een e-mail naar het bij ons bekende e-mailadres met dit nieuwe nummer zodat jullie ook weten wat het nieuwe nummer is. 

LET OP: Pas niet het telefoonnummer aan in berichtenapps zoals WhatsApp maar maak een nieuw account aan. Zo voorkom je dat degene die je lastigvalt je nieuwe nummer in handen krijgt.

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan even op dit bericht 😃

Groetjes, 
Bas

Bas,

bedankt voor de snelle reactie en de gegeven oplossing! 

Dien ik onze bekende contacten te informeren dat we een nieuw nummer hebben of wordt dit automatisch aangepast?

 

Dennis

Reputatie 7

LET OP: Pas niet het telefoonnummer aan in berichtenapps zoals WhatsApp maar maak een nieuw account aan. Zo voorkom je dat degene die je lastigvalt je nieuwe nummer in handen krijgt.

Nice! Dit klinkt zo logisch, maar voor het gemak zal/kun je dit zomaar vergeten.

@denvis Uiteraard dien je zelf je contacten te informeren ;)

Reageer