Skip to main content
Ik heb een nieuwe iphone 6 besteld en nu begrijp ik dat ik een andere sim kaart moet hebben. Kan ik bij jullie een simkaart voor de Iphone 6 bestellen?
Dat is makkelijk! Log in op "Mijn Simyo" en daar zie je vanzelf hoe je een nano simkaart kunt bestellen.

Mijn instellingen en simkaart > Aanvragen vervangende simkaart.

Leuk een iPhone 6. Ik heb 'm ook sinds een paar weken en ben d'r heeeeeel blij mee!
Dank je wel! Ja, ik ben erg benieuwd en heb er zin in;)
Via mijn simyo heb ik een nano simkaart aangevraagd. Ik heb geen bevestigingsmail van de bestelling ontvangen. Nu vraag ik me af of de bestelling wel goed is doorgekomen?
Jet123 ik heb mijn mail even doorgekeken, maar ik zie ook geen bevestiging. Wel een mail met daarin een pincode om de nanosim te activeren en overige info. Maar volgens mij ontving ik die op dezelfde dag dat de nanosim arriveerde. Meestal heb je de sim binnen drie dagen in huis.
Ok, dan wacht ik het af, dank je wel. Ik ga er tegenwoordig ervan uit dat als ik iets bestel dat ik automatisch een mail ontvang...maar dat hoeft natuurlijk niet.??
Ben ik helemaal met je eens. Had dat ook verwacht, maar misschien heb ik niet goed genoeg gekeken. Lijkt me wel een punt voor Simyo om op te pakken als we inderdaad geen bevestiging krijgen. Geeft toch een beetje houvast in deze tijden LOL
Hoi jet123, welkom op ons forum :)



Ik heb dit topic in het subforum Simkaart gezet, daar vinden andere forumbezoekers met dezelfde vraag hem ook ;)



In je gegevens zie ik dat je je vervangende simkaart zelfs al geactiveerd hebt, dus alles is goed gegaan!

Het klopt dat je geen bevestiging krijgt als je er 1 bestelt, daar werken we nog aan.



koorelle, dank je voor de hulp!

Reageer