Skip to main content
Hallo allemaal,



Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon. De moto G.

deze telefoon accepteerd echter alleen maar micro-simkaarten.

maar dus geen 3-1 simkaarten.

op de gebruiksaanwijzing staat:

"don't use adapters with you SIM card".

Ik heb geprobeerd om mijn huidige simkaart erin te doen (met adapter dus) maar dan werkt hij niet.



Nu vroeg ik me af of simyo ook echte micro-simkaarten leverd. dus geen nano met een stukje plastic eromheen.

ik kon dit namelijk niet vinden op de website bij simkaart bestellen en vervangende simkaart bestellen.



dankje wel alvast.
oja.



ik had al resetten, telefoon opnieuw opstarten en telefoon 10 minuten uit zetten en sim eruit en er weer in doen geprobeerd.



bij het opstarten word ook niet naar de pincode gevraagd. en ik krijg een melding dat de telefoon geen simkaart bevat.
Hoi Daan.159, welkom op ons forum!



In je gegevens zie ik dat je inmiddels al een oude combi simkaart opgestuurd krijgt. Heel mooi en het kan zeker geen kwaad, maar was helaas wel onnodig geweest.

De 3-in-1 simkaart die je aanvankelijk opgestuurd zou krijgen is namelijk exact hetzelfde, maar je kunt er óók een nano simkaart uit klikken, net als je nu de micro simkaart eruit zal klikken.



Van adapters is geen sprake. Een sim adapter bestaat uit losse onderdeeltjes, en dat kan schadelijk zijn voor je telefoon.



Hieronder zie je dat het een praktisch geen verschil zit tussen de 2 types en er geen sprake is van adapters.



Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?



Boven: combisim

Onder: 3-in-1 sim

Reageer