.

Beantwoord

Kan ik een 3-in-1 NFC simkaart aanvragen?

  • 11 March 2016
  • 5 reacties
  • 176 Bekeken

Beste Simyo,

Ik zou graag een nieuwe (3-in-1) NFC SIM willen aanvragen, maar dat lukt niet via Mijn Simyo.

Dat komt waarschijnlijk omdat ik een hele tijd geleden al eens een vervangende SIM heb aangevraagd, puur als backup/reserve. Deze is echter nooit geactiveerd, en dat hoeft wat mij betreft ook niet. Ik houd deze SIM graag achter de hand mocht mijn actieve SIM stukgaan, dan hoef ik geen 3 dagen te wachten op een nieuwe.

Kunnen jullie mij op een andere manier aan een nieuwe NFC SIM helpen?

Ik hoor het graag!

M.vr.gr.,
Hindrik
icon

Beste antwoord door Caspar 12 March 2016, 14:32

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi HindrikD,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat het niet lukt met het bestellen van de vervangende simkaart.

Je hebt gelijk, het komt doordat je nog een vervangende simkaart moet activeren. Maar geen paniek, want ik kan er één naar je toesturen! Ik ben dan wel bang dat de simkaart die je nu hebt als reserve, niet meer te activeren valt.

Wil je dat er één naar je toestuur? En ga je daarmee gelijk akkoord met de kosten van vijf euro? Ik hoor graag van je!

Groetjes, Caspar
Beste Caspar,

Dank voor je reactie. Je toelichting dat ik dan alsnog mn andere SIM niet meer kan activeren was erg nuttig!

Ik ga dan eerst die reserve-SIM maar activeren, dan heb ik dat proces ook eens doorlopen (nog niet eerder hoeven doen bij Simyo) :)

Daarna vraag ik een nieuwe SIM aan via Mijn Simyo. Mocht er onverhoopt iets misgaan, laat ik het wel weten. :P

Groeten, HindrikD
Reputatie 7
Badge +10
Hoi HindrikD,

Dit is voor jou zeker informatie die van belang is! Anders heb je het idee dat er een reserve simkaart klaarligt, die vervolgens helemaal niet meer geactiveerd kan worden! Goed dat je het proces verder zelf afrondt nu. Houd je ons even op de hoogte van de levering van de simkaart?

Zoals je zelf al aangeeft, kun je je vragen stellen op het moment dat er iets niet goed gaat. Nou verwacht ik natuurlijk dat alles gewoon soepeltjes gaat verlopen ;)

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,

Vanmiddag is de nieuwe NFC SIM binnengekomen, en binnen luttele minuten geactiveerd.

Geheel probleemloos, zoals verwacht!

Nu nog wachten totdat de apps komen om van de NFC SIM gebruik te kunnen maken, maar dat komt eraan ;)

Groeten,
HindrikD
Reputatie 7
Badge +10
Hoi HindrikD,

Kijk eens aan! Goed om te zien dat alles mooi op zijn plaats is gevallen op deze manier 🙂 Bedankt voor het laten weten!

Nog even geduld wat betreft de apps. Dit zal niet lang meer op zich laten wachten. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Angela

Reageer