.

Beantwoord

Kan ik een 2e simkaart bestellen?

  • 13 October 2015
  • 4 reacties
  • 253 Bekeken

Badge
Hoe kom ik aan een tweede sim kaart.
icon

Beste antwoord door Angela 14 October 2015, 11:56

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Ik neem aan dat je een dual-sim kaart bedoelt, volgens mij biedt Simyo dit (nog) niet aan en is het dus niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Taxileen,

Welkom op het Simyo Forum.

Het is wat moeilijk om je vraag direct te beantwoorden. Je hebt niet veel informatie gegeven 😉

Zoals Jessie aangeeft, ga ik er vanuit dat je graag 2 simkaarten met hetzelfde 06-nummer wilt. Helaas biedt Simyo niet de mogelijkheid om een duo-simkaart te bestellen. Hier kan ik je dus niet aan helpen. Sorry!

Wil je graag een nieuwe, vervangende simkaart bestellen? Dat kan wel! Je regelt dit via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart. Laat je weten of wij jouw vraag goed begrepen hebben of dat je nog andere vragen hebt?

@Jussie, goed om te zien dat je onze forumleden helpt! Ik heb al eerder een antwoord van je gezien. We waarderen dit heel erg 🙂 Ga vooral zo door en bij vragen, weet je ons te vinden!

Groetjes,
Angela
Badge
hallo angela.
het is zo dat ik een polshorloge heb gekocht waar je ook mee kan bellen en internetten
nu weet ik wel dat je dan verbinding kan maken met je telefoon maar het is toch wel
makkelijk als je daar een tweede simkaart voor had of is er nog een andere mogelijk voor,
ik hoor dat graag.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi taxileen,

We hebben hier wel een tweede simkaart voor, maar dit is dan niet met hetzelfde nummer of abonnement. Dat is bij ons helaas technisch niet mogelijk.

Toch is het koppelen met je telefoon niet heel lastig toch? Als het goed is gaat dat met een druk op de Bluetooth knop 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer