Skip to main content
Ik ben opzoek naar de optie om een 2e/extra nummer of iets dergelijks aan te vragen, mijn vader heeft mij verteld dat het soms mogelijk is om een 2e/extra nummer op een andere simkaart te krijgen voor een gereduceerde prijs. :?



Ik heb geen idee of dat ook bij Simyo kan en als ik er op probeer te zoeken dan vind ik elke keer 100 resultaten omdat hij alle berichten door zoekt op "nummer" en dat schiet natuurlijk niet op.



Kan iemand mij hier antwoord op geven of heeft iemand een goedkope oplossing voor dit probleem?



Alvast erg bedankt! 🙂
Hoi knagieknagger.



Welkom op ut simyo forum,



Waar jouw vader het over heeft is een duosim, 1 nummer op 2 sims.

Simyo heeft dat niet in het leveringsomvang.

1 mobiele aansluiting is gekoppeld aan 1 sim.



Friesian
Hoi knagieknagger, ik zag je net al eventjes in een topic maar bij deze: welkom op het Simyo forum 🙂!



In dit geval kun je twee dingen bedoelen, namelijk het idee van Friesian; een duo simkaart. In dit geval heb je hetzelfde nummer op twee simkaarten. Zoals hij aangeeft hebben we dit inderdaad niet, helaas.



Als je het echt hebt over een tweede nummer, met nieuwe simkaart, dan is dat niets anders dan een nieuwe aansluiting 🙂. Deze kun je bestellen op de website. Hier hebben we echter geen gereduceerde prijs voor! Als het overigens een simkaartje is die hij niet veel gaat gebruiken, dan kan hij misschien het beste een Simyo Prepaid bestellen. Mocht hij dan toch meer gebruik maken van die aansluiting, kan hij altijd overstappen naar een Simyo Sim Only.



Heb ik je vraag zo beantwoord?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je reactie Friesian 🙂!
Ah daar had ik even niet aan gedacht XD



Hartelijk bedankt Friesian en Tiury ik ga het hier even overleggen.



Thanks!
Graag gedaan knagieknagger 🙂!



Als je hier toch nog vragen over krijgt, zie ik je graag terug op het Simyo forum!



Groetjes, Tiury

Reageer