Skip to main content
antwoord

Kan ik de telefoonnummers van mijn Simyo simkaarten omwisselen?

• May 23, 2025
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Beste,

Ik heb 2 Simyo telefoonnummers. 1 is prepay en de ander een abonnement. Is het mogelijk deze nummers te wisselen? Het abonnement loopt dan door met het nummer van de huidige prepay. De prepay krijgt het nummer van het abonnement (mag vervallen). 

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Mhogenesch,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt. Helaas kunnen wij de nummers niet voor je omwisselen. 

Je kan dit wel doen door een interne overstap aan te vragen. Voor de Prepaid aansluiting kan je namelijk intern overstappen naar een Sim Only abonnement via jouw Mijn Simyo account, hier kan je teruglezen hoe dat precies werkt.

Vervolgens kan je van jouw Sim only abonnement een Prepaid maken door op onze website een Prepaid bestelling te doen met nummerbehoud (het nummer dat je wilt omzetten naar de Prepaid) je krijgt dan een nieuwe Prepaid simkaart opgestuurd, de Sim Only simkaart wordt dan gedeactiveerd. 

Hopelijk lukt het hiermee. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • May 26, 2025

Hoi ​@Mhogenesch,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt. Helaas kunnen wij de nummers niet voor je omwisselen. 

Je kan dit wel doen door een interne overstap aan te vragen. Voor de Prepaid aansluiting kan je namelijk intern overstappen naar een Sim Only abonnement via jouw Mijn Simyo account, hier kan je teruglezen hoe dat precies werkt.

Vervolgens kan je van jouw Sim only abonnement een Prepaid maken door op onze website een Prepaid bestelling te doen met nummerbehoud (het nummer dat je wilt omzetten naar de Prepaid) je krijgt dan een nieuwe Prepaid simkaart opgestuurd, de Sim Only simkaart wordt dan gedeactiveerd. 

Hopelijk lukt het hiermee. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy