Skip to main content
Ik wil mijn oude gegevens (contacten / apps enz.) overzetten naar mijn nieuwe toestel. Daarvoor moet ik mijn simkaart in het nieuwe toestel doen. Maar daarna wil ik mijn oude toestel terugbrengen naar de fabrieksinstellingen, zodat ik dit toestel nog eventueel kan verkopen. Kan ik mijn simkaart (na gebruik in het nieuwe toestel) weer tijdelijk in het oude toestel stoppen?
Hallo rinusk,



Ik zou niet weten waarom niet, ik wissel weleens mijn simkaart tussen toestellen, zonder enkel probleem.
Frans bedankt. Nog een aanvullende vraag. In mijn nieuwe toestel moet ik een nanokaart gebruiken en in mijn oude een micro-kaart. Kan dat? Of kan ik mijn oude toestel mijn nieuwe micro-kaart stoppen en dan dit toestel gebruiken als mijn nieuwe toestel niet aan staat?
Je hebt speciale kadertjes, hiermee kan je een kleinere simkaart in een ander toestel gebruiken.

Of het andere toestel aanstaat maakt niet uit, de simkaart zit er dan toch niet in.
Bedankt. Opgelost!
Hoi rinusk, welkom op het Simyo forum :)



Top dat franswon je zo goed heeft geholpen. Bedankt franswon 🙂 Ik heb er niks aan toe te voegen.



Hopelijk zien we je weer terug op het forum 😳

Reageer