Skip to main content

.

Edit 16 oktober 2018 door @Thomas : Een vervangende simkaart is niet langer te annuleren. Mocht je deze toch niet nodig hebben, bewaar hem dan als reserve.



Ik heb een nieuwe nano simkaart besteld maar wil de bestelling annuleren.

Mijn simyo stond ook nog op mijn oude adress maar ik wil de bestelling niet wijzigen maar volledig annuleren voordat het verzonden is.
Denk dat het al te laat is maar als je de mogelijkheid heb zou ik naar de klantenservice bellen op 1200. Hier kan het een dag duren eer iemand van Simyo reageert.
Hoi Rn92,



Welkom op het forum.



Ik zie dat je direct na de bestelling contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Dat is een goeie zet geweest. De bestelde simkaart is geannuleerd. Je hebt je adresgegevens op Mijn Simyo aangepast. Als je nu een vervangende simkaart aanvraagt komt deze aan op het juiste adres :)



@Raytje, bedankt voor het meedenken.

Reageer