Skip to main content
Ik heb een nieuwe simkaart. Echter, op de oude staan nog veel contactgegevens. Wegens onhandige redenen (een lang verhaal met een vliegtuig) is die oude simkaart nu echter geblokkeerd. Ik heb de PUK Code nodig. En op de Simyo website kan ik alleen de PUK Code van mijn nieuwe simkaart vinden. Is het nu nog mogelijk om de PUK Code van de oude simkaart op te vragen, en zo alle contactgegevens te achterhalen?
Hoi Hildo, welkom op ons forum!



Best lastig als je geen back-up had voor je telefoonnummers en dergelijke :(



Een oude PUK-code is voor mij ook niet meer te achterhalen, ben ik bang. Maar op zich zou je die ook niet nodig hebben.

De PIN- en PUK-codes heb je nodig om contact te maken met het netwerk. Het opslaggeheugen hoort ook benaderbaar te zijn als deze enkel maar in een telefoon zit.

Als dat niet zo is, ben ik bang dat je simkaart niet simpelweg geblokkeerd is, maar echt stuk..
Ik ben bang dat mijn telefoon (een stenen-tijdperk-Nokia) geen functionaliteit biedt zolang er geen geldige Simkaart inzit. De PIN-code is het eerste waar hij om vraagt, en hij doet niets anders totdat je hem dat (of nu dus de PUK) gegeven hebt.



Ik ga maar eens kijken of dat bij andere telefoons anders is.
Hoi Hildo,



We zijn even flink op zoek geweest naar de pukcode van je vorige simkaart. Deze hebben we gelukkig nog ergens tevoorschijn weten te toveren 🙂. Ik zal deze PUK-code via een privéberichtje sturen. Zou je ons hier willen laten weten of het hiermee is opgelost? Ik verwacht persoonlijk van wel!



Groetjes, Tiury
Wow, goed bezig! Het heeft inderdaad gewerkt. Mooi om te zien dat dit zo kan. Dankjewel!
Hoi Hildo,



Fijn dat het heeft gewerkt! Toch blij dat we uiteindelijk je PUK-code hebben kunnen vinden 😉. Heb je al je contacten met succes overgezet?



Groetjes, Tiury

Reageer