Skip to main content
Hallo,



Ivm aanpassing aan mijn alarminstallatie heb ik een gsm kiezer geplaatst met een simkaart van Simyo (nog te ontvangen deze week). Ivm de doormelding van alarmeringen moet er geen pincode op de simkaart staan die eerst ingevoerd moet worden, Hoe haal ik deze van de simkaart af?
Hmm, volgens mij, maar ik weet het niet, is elke simkaart voorzien van een pincode en is deze niet te verwijderen. Je pincode hoef je tenslotte ook maar een keer in tegen tenzij je je telefoon uit- en weer aanzet na bijvoorbeeld een systeemupdate.



Ik ben niet thuis in de materie van de 'gsm kiezer', maar kun je hier geen pincode ingeven die elke keer wordt gebruikt?
Hoi BartMeuffels, welkom op ons forum :)



Ik heb jouw topic even verplaatst naar het subforum Simkaart. Dat is wat overzichtelijker.



Voor ik verder ga, zal ik eerst even een flauwe, maar noodzakelijke, opmerking plaatsen:

Het gebruik van een Simyo simkaart in een ander apparaat dan een telefoon is geheel voor eigen risico.



Verder kan ik enkel het antwoord van RicoK onderschrijven; elke Simyo simkaart heeft een eigen pincode.

In telefoons kun je de na het invoeren van de pincode dit vaak weer uitzetten, maar dit werkt niet in een ander apparaat.



Maar als het je toch lukt, laat je het dan weten?

Reageer