Skip to main content

Ik zie dat jullie adverteren met de esim als dualsim mogelijkheid. Wat betekend dit voor de mogelijkheid voor de Esim op de smartwatches?

Sta namelijk op het punt om over te stappen naar T-mobile maar als Symio dit ook (binnen afzienbare tijd) aanbiedt blijf ik liever daar ik over de overige zaken erg tevreden ben

Hoi @Hefan,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt!

Helaas is het niet mogelijk om de eSIM te installeren op een Smartwatch omdat onze eSIM gedownload dient te worden via de Mijn Simyo app. Mocht de Smartwatch een mogelijkheid hebben voor een fysieke simkaart dan zou je eventueel een fysieke simkaart in de Smartwatch kunnen gebruiken van ons. Wel geven wij geen garantie over de werking van onze simkaarten in een ander apparaat omdat we ons voornamelijk richten op mobiele telefoons!

Groetjes,
Amy


Hoi @Amy .

Ik denk dat je wat vergeet in je reactie, er zijn meer wegen die leiden naar Rome. 

Ik zie dat jullie adverteren met de esim als dualsim mogelijkheid. Wat betekend dit voor de mogelijkheid voor de Esim op de smartwatches?

Sta namelijk op het punt om over te stappen naar T-mobile maar als Symio dit ook (binnen afzienbare tijd) aanbiedt blijf ik liever daar ik over de overige zaken erg tevreden. 

Hoi @Hefan 

Wil je perse een smartwatch met een simkaart /Esim ondersteuning?

k lees dat je tevreden bent over Simyo. Via Bluetooth kun je met de wat duurdere smartwatch ook heel veel zelfs bellen bijvoorbeeld. Zo heb ik een smartwatch van Samsung die ook vanalles kan.  Ook bellen, notificaties zie ik bijvoorbeeld van WhatsApp. 


Hoi @Friesian

Bedankt voor het delen van deze tip! Zelf heb ik niet echt verstand van Smartwatches 😊.


Hoi @Friesian

Bedankt voor het delen van deze tip! Zelf heb ik niet echt verstand van Smartwatches 😊.

Oooh @Amy tis echt nie moeilijk. Ze werken precies hetzelfde als een smartphone maar dan anders. 😁😁


Hoi @Amy 

Nee dit gaat echt over de Esim functionaliteit op een Samsung galaxy watch zoals T-mobile deze aanbiedt. Jammer dat Simyo dit (nog) niet gaat ondersteunen dus zit er niks anders op dan overstappen

 

@Friesian Ja ben daar echt naar op zoek zodat ik mijn telefoon thuis kan laten. Functionaliteiten die jij noemt ben ik mee bekend en gebruik ik. Bedankt


Dan geef ik je meteen een extra tip @Hefan .

Misschien is het dan een ideetje om bij T-mobile een duo-simkaart te kiezen als dat kan. Dan heb je hetzelfde telefoonnummer op zowel telefoon als de smartwatch. Ef Wel kan er maar 1 simkaart actief zijn op het netwerk.

Succes bij T-mobile. 


Hoi @Hefan,

Bedankt voor je reactie. Jammer dat je ons gaat verlaten maar we begrijpen de keuze hierin.

Onze deur staat natuurlijk altijd voor je open 😊.

Groetjes,
Amy


@Friesian uiteraard neem je dan een duo Sim  😀 

@Amy. Bedankt!


@Amy. KPN heeft vanaf deze week ook Esim voor de smartwatch. Kan dit ook nog invloed hebben voor Simyo om dit dan ook door te voeren? Of betekent het KPN netwerk gebruiken door Simyo niet meteen dat de functionaliteit van Esim op smartwatches dan ook meteen mogelijk is?

Gr Hefan


@Amy. KPN heeft vanaf deze week ook Esim voor de smartwatch. Kan dit ook nog invloed hebben voor Simyo om dit dan ook door te voeren? Of betekent het KPN netwerk gebruiken door Simyo niet meteen dat de functionaliteit van Esim op smartwatches dan ook meteen mogelijk is?

Gr Hefan

Hallo @Hefan wat bij KPN kan hoeft niet bij Simyo te kunnen en vice versa.

Ondanks dat beide bedrijven van het KPN-netwerk gebruik maken en Simyo een volle dochter is van KPN, blijven het verschillende bedrijven met verschillende (on)mogelijkheden.

 


Hoi @Hefan,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @JanD al de juiste informatie met je heeft gedeeld, bedankt Jan! 

Wij bieden deze optie helaas niet aan.

Groetjes,
Amy


@JanD. Dat snap ik daarom ook mijn vraag

@Amy. Ok duidelijk. Ben inmiddels overgestapt. Bedankt voor je antwoorden


Reageer