Hallo, per abuis nieuwe Sim besteld, moest een E/Sim zijn, kan dat nog gewijzigd worden?
Hoi Eggiepj,
Welkom op ons forum!
Ik zie dat je hierover inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice.
De aanvraag van een vervangende simkaart kan op deze manier niet worden geannuleerd. Dit is alleen voor het annuleren van een compleet nieuwe bestelling of een verlenging.
Ik kan helaas niet tegenhouden dat de simkaart wordt geleverd. Deze is al bij de leverancier en wordt naar de post doorgezet.
Je zal deze simkaart moeten activeren voordat je de e-sim kunt aanvragen, omdat het systeem nu wacht op de activatie van een fysieke sim. Dit kan niet door elkaar lopen met een e-sim.
Wanneer de simkaart is geactiveerd via Mijn Simyo kun je een eSIM aanvragen via de Simyo app.
De kosten voor de fysieke simkaart zullen we wel voor je vergoeden. Ik snap dat het per ongeluk is aangevraagd en dat kan natuurlijk altijd een keer gebeuren. Je ziet dit terug op je februari factuur.
Heb je hier nog vragen over? Reageer dan even op dit bericht, of op de mail die je hierover hebt ontvangen
Groetjes,
Bas
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.