.

Beantwoord

Kan ik de bestelling nieuwe simkaart annuleren

  • 8 October 2014
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken

Badge
Ik heb zojuist een nieuwe nanosim besteld, maar zie nu dat ik mijn oude sim ook gewoon 'op maat' kan knippen. Kan de bestelling nog geannuleerd worden?
icon

Beste antwoord door Ernst 9 October 2014, 09:57

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Frever, welkom op het Simyo forum!

Ik heb jouw topic even verplaatst naar het subforum Simkaart. Andere forumbezoekers met dezelfde vraag kunnen zo hun antwoord makkelijker vinden.

Wanneer je op Mijn Simyo een vervangende simkaart besteld wordt de verzending al binnen een paar uur gereedgemaakt. Zo ook bij jouw bestelling en helaas dat is niet meer tegen te houden.

Nu kun je misschien denken: "Balen van die €5..." Maar een echte nanosim gaat je een hoop problemen schelen. Wanneer je je huidige simkaart laat knippen naar nano formaat, knip je in het koper. De kans dat je nét niet goed knipt of laat knippen is erg groot en daardoor zou je telefoon beschadigd kunnen raken of de simkaart vaak het contact kunnen verliezen.

Jouw nanosim is dus al verstuurd en ik denk dat hij morgen in de bus ligt.

Reageer