Skip to main content
Hoi,



Ik heb afgelopen dinsdag een vervangende simkaart (nano) aangevraagd. Volgens de site zou ik deze binnen 2 werkdagen ontvangen. Mooi, want dan kan ik alles in het weekend overzetten en instellen.

Het is nu zaterdag en ik heb helaas nog steeds niks ontvangen.



Kan ik ergens controleren of de bestelling goed is gegaan?



Groeten,

Patrick
Hallo Patrick,



Welkom op het Simyo Forum.



Je krijgt automatisch een 3-in-1 sim-kaart geleverd maar dat ter zijde.

Heb je ook betaald voor de vervangende sim-kaart?



Wacht even tot maandag en anders even maandag bellen met Simyo of wacht op een medewerker op het forum.

Zij kunnen in het systeem kijken en ik weer niet.
Hoi Maikel,



Dank voor je reactie.

Ik heb net via twitter de reactie gekregen dat mijn simkaart woensdag verstuurd zou zijn.

De post doet er nu dus al 3 dagen over.

Maandag wordt er geen post bezorgd dus hopelijk heb ik hem dinsdag binnen.
Hoi Patrick258, welkom op het forum :)



Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic even verplaatst naar het subforum Simkaart.



In je gegevens kan ik zien dat je zaterdag met Naomi (^NW) hebt getwitterd. Kun je laten weten of je morgen je simkaart hebt gekregen?





maikel.twinnie, dank je voor je aanvulling
Ik heb de simkaart vandaag (dinsdag) ontvangen.

Nu helaas weer wachten tot zaterdag voor ik tijd heb om mijn nieuwe telefoon in gebruiken te gaan nemen.
Hoi Patrick258,



Wat jammer dat je zo lang moet wachten voor je je nieuwe telefoon kunt gebruiken! Nog even twee daagjes doorbijten 🙂, je kunt het!



Groetjes, Tiury

Reageer