Skip to main content
Ik heb misschien voor een " leek " een rare vraag, maar mensen die een poort/hek aanschaffen welke geopend kan worden middels een mobiele telefoon, lopen allemaal tegen dit probleem aan. De poort wordt geopend als je met je eigen mob. telefoon belt naar het nummer ( simkaart) van de poort. De telefoon gaat alleen over en dat is voldoende om de poort te doen openen. Dus geen belkosten op je eigen telefoon en geen belkosten op de simkaart van de poort. We hebben eigenlijk alleen een netwerk van een provider nodig.

Wij zijn op zoek naar een simkaart, waaraan geen abonnement hangt én waarbij je niet elke 6 maanden min. 1x mee moet bellen.

Uiteraard zijn we bereid om de simkaart tegen betaling aan te schaffen of zelfs voor een klein bedrag per jaar voor het gebruik maken van het netwerk. Voor niks gaat de zon op.

Ik hoop dat Simyo zoiets kan aanbieden aan 2 vaste klanten van Simyo.
Hoi Hekje, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat een goede vraag stel je hier. Ik heb even na zitten denken, maar er is op een Prepaid na niets bedenken wat op je vraag aansluit. Bij een prepaid is er inderdaad een voorwaarde dat je minimaal één keer per half jaar verbruik maakt. Dit is natuurlijk niet handig als hij in een hek zit. Dat gezegd te hebben, ben ik bang dat ik je echt teleur moet stellen. Uiteraard lijkt me deze prepaid oplossing wel beter dan dat je elk half jaar of jaarlijks een keer moet opwaarderen, zoals je bij veel andere prepaid simkaarten hebt.



Ik hoop echt dat je iets kan vinden 🙂.



Groetjes, Tiury
Bedankt voor je reactie. Ik denk ook dat het een prepaid gaat worden.
Hoi Hekje,



Graag gedaan 🙂. Mocht je nog verdere vragen hebben over de aanschaf van je Simyo Prepaid of andere vragen, hoor ik het van je!



Groetjes, Tiury

Reageer