.

Beantwoord

Kan ik 1 nummer op twee verschillende simkaarten hebben? DUO sim

  • 5 November 2021
  • 5 reacties
  • 1351 Bekeken

Kan ik een tweede  simkaart bestellen,  zodat ik in een noodgeval ook met mijn oude telefoon  kan bellen.

icon

Beste antwoord door Veerle 8 November 2021, 13:12

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hoi @PerryG  

Je kunt wel een extra (prepaid bijvoorbeeld) mobiel nummer bestellen maar geen duo simkaart. . Dus geen 2 simkaarten bij 1 … 06-aansluiting.

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @PerryG,

Goed dar je dit even checkt! Zoals @Friesian al zei, het is wél mogelijk om een 2e simkaart te bestellen met een nieuw nummer. Het is helaas niét mogelijk om 1 nummer aan 2 verschillende simkaarten te koppelen. Dat heet DUO sim en dat hebben wij bij Simyo niet. Bij Simyo kan je alleen gebruik maken van DUAL sim. Dit betekent dat je 2 nummers op 2 verschillende simkaarten in 1 toestel kan plaatsen.

Groetjes,

Veerle

Hoi @PerryG,

Simyo kan je alleen gebruik maken van DUAL sim. Dit betekent dat je 2 nummers op 1 simkaart kan laten zetten.

Groetjes,

Veerle

Volgens mij maakt @Veerle hier een denkfoutje. Dual sim is 1 telefoon met 2 simkaarten of 1 simkaart en.een eSim.

https://www.simyo.nl/dual-sim

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Friesian,

 

Bedankt voor het snel reageren. Veerle bedoelde inderdaad dat je met een DUAL sim 2 verschillende nummers op 1 toestel kunt gebruiken. Dit kan inderdaad gaan om een fysieke simkaart + een eSIM of om twee fysieke simkaarten (als het toestel dat ondersteund) 😊.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reputatie 5
Badge +2

@Friesian Dankjewel! Dat was een typefoutje denk ik! Ik wilde toestel schrijven, maar schreef per ongeluk simkaart. Dankjewel voor je scherpe observatie. Het bericht is aangepast :)

Reageer