.

Beantwoord

Kan Esim niet downloaden?

  • 8 February 2024
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Hallo, ik heb net als veel andere mensen op het forum het bekende probleem bij het downloaden van een eSIM vanuit de app. Heb wel een mail van Simyo ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd. Krijg echter steeds een foutmelding bij de download-stap. Het gaat om een OnePlus 12. Heb het geprobeerd met en zonder fysieke simkaart in de telefoon. Ook heb ik de app opnieuw geïnstalleerd en het via wifi of mobiele gegevens geprobeerd. De foutmelding betreft voor de duidelijkheid de bekende 'Oeps, er gaat iets mis'-melding. Er staat ook in mijn app dat ik een vervangende simkaart heb aangevraagd en dat deze op activatie wacht. Als ik daar op druk verschijnt er echter ook een foutmelding.

 

Ik kan wel janken. Groeten van een teleurgestelde man

 

 

icon

Beste antwoord door Seren 9 February 2024, 12:28

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @kees25,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat het niet lukt met de eSIM installatie. Uit je bericht lees ik dat je verschillende dingen hebt geprobeerd om het toch werkend te krijgen, dit zijn ook meestal de opties die ik met de klanten doorloop om het werkend te krijgen. Op dit moment is het enige wat ik voor je kan doen dit doorzetten naar de technische afdeling. Zij kunnen dan kijken of er aan de achterkant iets vast loopt. Hiervoor heb ik wel een aantal gegevens van je nodig. Als je mij een privé bericht stuurt met jouw 06-nummer en jouw persoonlijke gegevens kijken we samen naar een oplossing. 

Groetjes,
Seren

Reageer