Skip to main content

.

Hallo, 

Ik probeer een vervangende simkaart te bestellen, ik kreeg toen de melding dat mijn tegoed opgewaardeerd moest worden. Ik heb mijn tegoed opgewaardeerd met 10 euro. Maar nu krijg ik de melding “er is al een simkaart onderweg”. 
 

kan iemand helpen?

 

m.v.g Sean

Hoi @Sean160355,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is. Je kunt mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens, dan kijk ik voor je na of je simkaart aangevraagd is. Als dit niet zo is, dan stuur ik je deze als nog op. 

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Roeqajja


hoi Roeqajja,

ik kreeg de zelfde melding als sean, kan nu niks.

en op whatsapp werd na 24 uur gereageerd gisterochtend daarna niks meer.

 


word voor mij aan gewerkt via whatsapp ;)


Hoi @tom01q,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te lezen dat je inmiddels wordt geholpen via Whatsapp. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen hierin, stuur mij dan gerust een privébericht met je 06-nummer en persoonlijke gegevens 😊.

Groetjes,
Roeqajja