Skip to main content
Heb afgelopen woensdag een vervangende simkaart aangevraagd via mijn simyo , maar heb geen bevestiging ontvangen dat ik hem aangevraagd heb?
Feestdagen zaten er tussen Miranda1973.

Hopelijk dat ie dinsdag komt.



Soms krijg je een bevestiging, soms niet.

Vind dat zelf ook een beetje slordig van Simyo.
Hoi miranda1973,



Welkom op ons forum:)



Ik zie aan je gegevens dat je inderdaad op 31-12 een simkaart hebt besteld. Nieuwjaarsdag zat een beetje in de weg. Het kan zijn dat het daardoor iets vertraagd is. De simkaart is verstuurd.;)



Heb je de simkaart ondertussen ontvangen? Is je adres op Mijn Simyo correct?



@Koorelle aan de bevestiging wordt gewerkt;) Dank voor je hulp.
Hoi miranda1973,



Welkom op ons forum:)



Ik zie aan je gegevens dat je inderdaad op 31-12 een simkaart hebt besteld. Nieuwjaarsdag zat een beetje in de weg.

Het kan zijn dat het daardoor iets vertraagd is. De simkaart is verstuurd.;)



Heb je de simkaart ondertussen ontvangen? Is je adres op Mijn Simyo correct?



@Koorelle aan de bevestiging wordt gewerkt;) Dank voor je hulp.





Als de aanvraag gewoon goed gegaan is zal de kaart wel spoedig aankomen, vond het alleen raar dat ik geen bevestiging kreeg dat ik hem besteld had. En woon nog altijd op hetzelfde adres, dus moet goed komen.
Hoi miranda1973,



Dat komt dan helemaal goed, je kan de simkaart snel verwachten.



Bij een vervangende simkaart krijg je alleen een bevestiging te zien op het moment dat je de simkaart aanvraagt. De bestelling wordt niet (nogmaals) per e-mail bevestigd.



Ik begrijp dat het voor verwarring zorgt. Hopelijk behoort dit, na wat aanpassingen, gauw tot de verleden tijd.

Reageer