.

Beantwoord

Is mijn vervangende simkaart een 3-in-1 simkaart?

  • 26 December 2016
  • 4 reacties
  • 103 Bekeken

Ik heb zojuist een vervangende simkaart besteld voor mijn mobiele telefoon. Krijg ik nu een simkaart thuis gestuurd waar uit ik zelf het juiste type simkaart kan nemen voor mijn nieuwe telefoon?
icon

Beste antwoord door PaulH 26 December 2016, 16:19

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ja inderdaad,

als je bij Simyo een simkaart besteld is dat altijd 3-in-1. Dus je begint met normaal dan kan je micro uitdrukken en dan nano.

Groet Paul.
Ik heb nog steeds via mail geen nieuwe nummer ontvangen. ik heb wel geactiveerd, en zeg dat netwerk fout is. En waar is mijn nieuwe nummer. u zou per mail een nieuwe nummer verzenden?
Lijkt me beter als je een eigen topic had aangemaakt. Dit gaat over een vervangende simkaart bestelling.
Jouw vraag lijkt mij niet daar over te gaan :)

Ik heb nog steeds via mail geen nieuwe nummer ontvangen. ik heb wel geactiveerd, en zeg dat netwerk fout is. En waar is mijn nieuwe nummer. u zou per mail een nieuwe nummer verzenden?

Wanneer heb je een nieuw nummer aangevraagd? En wat heb je geactiveerd?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Nholdinga.

Welkom op het Simyo forum!

Goed dat je dit even navraagt. Je ontvangt inderdaad een 3-in-1 simkaart, zodra je een vervangende simkaart aanvraagt. Indien nodig, kun je hier zelf het micro of nano formaat uit drukken.

Laat je me weten of dit is gelukt?

@lililili, ook jij welkom op het Simyo forum! Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn omtrent de aanvraag van een nieuw nummer. Mijn collega wachtte nog op groen licht van jouw kant, omdat je nieuwe simkaart nog niet was geactiveerd. Ik heb je zojuist een nieuw nummer toegewezen en deze in een e-mail naar je toegestuurd.

Heb je deze ontvangen?

Groetjes,
Sean

@PaulH en Raytje, hartelijk dank 😃

Reageer