Skip to main content
Ik overweg een keus te maken of ik al dan niet over zal stappen naar een andere provider.

Kunt u mij laten weten of mijn huidig Simyo abonnement “simlock vrij”is ?
Alleen een telefoon kan al dan niet simlockvrij zijn, d.w.z. al of niet te gebruiken met elke willekeurige sim kaart van welke provider dan ook.

Een abonnement is nooit "simlockvrij".

Je kunt kosteloos overstappen als je abonnementscontract is afgelopen, m.a.w. is maandelijks opzegbaar geworden. Dit is automatisch het geval na 1 jaar (tenzij je weer voor 1 jaar hebt bijgetekend).
Hoi Koos4465,



Welkom op het Simyo forum.



Wat jammer dat je overweegt om over te stappen naar een andere provider.

Zoals je ziet, heb ik de reactie van Scotsman als antwoord gemarkeerd. De term 'simlockvrij' heeft te maken met de mogelijkheid om simkaarten van verschillende providers in jouw telefoon te gebruiken.

Jouw Simyo abonnement heeft geen einddatum meer. Dit betekent dat je vrij bent om op te zeggen óf om over te stappen naar een andere provider.



Is je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Sean



@Scotsman bedankt voor je antwoord 😃

Reageer