Skip to main content
Hallo,



Ik ontvang graag mijn simkaart nummer( zou langer moeten zijn dan 8 tekens ). Het nummer in mijn simyo werkt niet. Ik krijg bij het overstappen de melding dat het nummer onjuist is.



Vriendelijk bedankt.



Groet Karim
De Simkaart nummers van KPN en dus ook Simyo zijn 8 cijfers, dus die op je Mijn Simyo klopt. Ik vermoed dat je gaat overstappen naar BEN?



Die hebben een probleem op hun site en dat is bekend. Maar of het nu BEN is of niet, je kunt het beste even contact op nemen met je nieuwe provider.



Laatje weten of het gelukt is. ?
Hoi Raytje,



Klopt helemaal. Het gaat om Ben. Ik ga ze bellen.



Hartelijk dank voor je reactie!



Groet Karim
Graag gedaan.. :)



Simyo zal trouwens wel heel benieuwd zijn waarom je overstapt..



Ik kan als mede klant alleen adviseren om op de kleine lettertjes te letten en het totaal plaatje bij BEN.



Ze scoren wel een voldoende, maar daar is alles wel zo'n beetje mee gezegd vind ik persoonlijk.. :)







In ieder geval succes met je gemaakte keuze 🙂
Hoi Kelidrissi,



Welkom op het forum, maar jammer dat je op het punt staat Simyo te verlaten :(



Zoals Raytje aangeeft bestaat een simkaart bij Simyo altijd uit 8 cijfers. Er zal dus bij je nieuwe provider is mis zijn met het herkennen van het simkaartnummer.



Heb je al contact met ze opgenomen?





@Raytje, bedankt voor je reactie.
Ja heb Ben gesproken en het ligt inderdaad aan het systeem van Ben. Ik heb eigenlijk niets te klagen over Simyo. Ik stap puur over omdat ik bij Ben meer data krijg voor minder geld
Hoi Kelidrissi,



Fijn dat je ze aan de lijn hebt gehad en dat ze je op de hoogte hebben gebracht. We hopen natuurlijk dat we je weer terugzien bij Simyo 🙂



Wie weet tot ziens 😳

Reageer