Skip to main content

.

Hi

ik heb het beltegoed opgewaardeerd en daarna een onbeperkte bundel aangekocht. 
ik had 1x even 4G en na 10 sec. was dit weg. Sindsdien heb ik geen 4G meer. 
 

wie kan me helpen?

Hoi @Dean,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je geen 4G meer hebt! Heb je de telefoon ook al opnieuw opgestart nadat je de internetbundel had aangeschaft? Hierdoor kan de simkaart opnieuw een verbinding maken met het netwerk. Wellicht geeft dit verbetering. Mocht dit niet helpen dan kan je proberen om het internet handmatig in te stellen

Ik hoor graag of deze tips hebben geholpen.

Groetjes,
Amy


Ik hád even 4G en ‘viel toen uit’. Lijkt me niet dat die instellingen aanpassen helpen. 
4G heeft namelijk voorheen ook gewerkt. Totdat de bundel verliep. 

Ik koop die bundel zodat m’n schoonmoeder uit de VS ‘deze week’ kan gebruiken.

Ik lees van meerdere mensen dat Simyo team het systeem een trapje moest geven en dat dit de oplossing was. Hoop dat dit ook voor mij geldt. 


Hoi @Dean,

Ik heb zojuist de internetoptie van jouw simkaart gereset. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien? 

Hopelijk werkt het hierna weer. 

Groetjes,
Amy


Reageer