Skip to main content
Hoi Simyo,



Vanaf 27 mei ging mijn abonnement bij jullie in. Door verblijf in het buitenland gebruik ik deze simkaart nu pas voor het eerst, maar mijn telefoon geeft meteen aan dat de simkaart ongeldig is. Volgens mij heb ik voor vertrek wel al de simkaart geactiveerd, bij mijn status online staat in ieder geval wel al dat de simkaart actief is. Hoe kan dit en wat kan ik nu het beste doen?



Dank voor het antwoord!
Hoi KimKayleigh, welkom op het Simyo forum :)



Je hebt inderdaad je simkaart al geactiveerd. dat heb je op 24 april al gedaan. Ik zie dat je net ook gebeld hebt met onze klantenservice en dat je aansluiting een reset heeft ondergaan. Heeft dat geholpen?



Zo niet; weet je dan zeker dat je telefoon geen simlock heeft?
Beste Ernst,



Bedankt voor je reactie! De reset heeft helaas niet geholpen. Ik heb ook contact opgenomen met Hi, mijn vorige provider waar ik mijn toestel (iphone 4) van heb overgekocht. Hi zegt dat mijn toestel zeker geen simlock heeft, aangezien alle toestellen die Hi levert geen simlock hebben. Waarschijnlijk ligt het dus aan de simkaart, wat zou er aan de hand kunnen zijn?



Vriendelijke groet
Hoi KimKayleigh,



In dat geval zou ik je even willen aanraden de tips te doorlopen die in dit topic staan, zorgt dit voor de oplossing? :)



Zo niet, wil je dan even je simkaart in een andere (simlockvrije) telefoon plaatsen om te kijken of 'ie het daarin wel doet? Dit om na te gaan of het aan je telefoon ligt of aan de simkaart.



Ik hoor graag van je! 🙂
Beste Kim,



Pincode accepteert de telefoon, dus dat topic slaat niet op mijn probleem. Simkaart doet het ook niet in een andere iphone, overige toestellen heb ik niet tot mijn beschikking. Ik denk dus dat het aan de simkaart ligt. Hebben jullie een oplossing?



Vriendelijke groet, 



Kim Deen
Hi KimKayleigh,



Als allerlaatste check; kun je mij een privébericht sturen met je simkaart nummer?

We moeten even weten of je de juiste simkaart hebt gekregen of dat ie stuk is 😕

Reageer