Ik ben al een aantal weken onbereikbaar. Ik kan niet bellen of gebeld worden en ook geen sms ontvangen of verzenden. Kan het zijn dat mijn Simkaart kapot is? Ik heb nog voldoende saldo.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Julian JF,
Natuurlijk kan je simkaart defect zijn, als je de kans hebt om jouw simkaart in een andere telefoon te doen (moet wel simlockvrij zijn) en die andere simkaart in jouw telefoon dan kan je met meer zekerheid zeggen of jouw simkaart of jouw telefoon de boosdoener is.
Is het de simkaart dan kan een moderator nog een poging doen om deze te resetten, helpt dat niet dan is een nieuwe simkaart de oplossing. Via Mijn Simyo kan je deze aanvragen.
Natuurlijk kan je simkaart defect zijn, als je de kans hebt om jouw simkaart in een andere telefoon te doen (moet wel simlockvrij zijn) en die andere simkaart in jouw telefoon dan kan je met meer zekerheid zeggen of jouw simkaart of jouw telefoon de boosdoener is.
Is het de simkaart dan kan een moderator nog een poging doen om deze te resetten, helpt dat niet dan is een nieuwe simkaart de oplossing. Via Mijn Simyo kan je deze aanvragen.
Dank je Frans,
Dat ik dat zelf nog niet bedacht had :((
Sim doet het in een ander toestel wel dus het goede nieuws is dat de Simkaart nog werkt.
Slechte nieuws is dat de telefoon ineens niet meer doet wat ie moet doen.
In ieder geval dank voor de tip!
Dat ik dat zelf nog niet bedacht had :((
Sim doet het in een ander toestel wel dus het goede nieuws is dat de Simkaart nog werkt.
Slechte nieuws is dat de telefoon ineens niet meer doet wat ie moet doen.
In ieder geval dank voor de tip!
Hoi Julian JF,
Welkom op 't forum.
Wat vervelend dat je toestel het niet meer goed lijkt te doen. Voordat je de hoop al opgeeft kan je proberen om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Werkt het nog niet, probeer eens een andere simkaart in het toestel.
@franswon bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Welkom op 't forum.
Wat vervelend dat je toestel het niet meer goed lijkt te doen. Voordat je de hoop al opgeeft kan je proberen om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Werkt het nog niet, probeer eens een andere simkaart in het toestel.
@franswon bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.