Ik heb een neuwe micro simkaart aangevraagt (micro sim) , ik heb dit perongeluk 2 keer gedaan. Krijg ik nu 2 micro simkaarten? Hoe kan ik dit anuleren?
Bladzijde 1 / 1
Hoi nelsone,
In je gegevens zie ik maar 1 bestelling voor een vervangende micro simkaart, dus het is helemaal goed gegaan :)
Hij is vanmorgen verzonden, dus ik denk dat je 'm morgen al in huis hebt.
In je gegevens zie ik maar 1 bestelling voor een vervangende micro simkaart, dus het is helemaal goed gegaan :)
Hij is vanmorgen verzonden, dus ik denk dat je 'm morgen al in huis hebt.
Ik weet ook niet of de bestelling van mijn simkaart goed is gegaan.
Ik hoefde helemaal niets in te vullen?
Ik hoefde helemaal niets in te vullen?
Ik hoefde helemaal niets in te vullen?
Hoi mmahubers,
Welkom op het forum!
Ik zie dat je een vervangende simkaart hebt besteld. Het klopt ook dat je daar niets voor hoeft in te vullen. Wij hebben tenslotte je adresgegevens al 🙂 Je kiest gewoon welke simkaart je wilt hebben en binnen twee werkdagen krijg je de simkaart in de brievenbus bezorgd.
Je vervangende simkaart is gister naar je verstuurd. Je zult deze dus waarschijnlijk vandaag al ontvangen 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.