Skip to main content
Heb ik al een nieuwe simkaart besteld?
Huh? Ik denk dat jij toch wel degene bent die ons hierover kan informeren......



Wat bedoel je met deze vraag?
Eerst was er een optie om deze te bestellen. Had ik ingedrukt, geen bevestiging gezien.

Maar daarna was de optie weg.
Hoi Jip Star, welkom op het Simyo forum 🙂.



Alvast een snelle bevestiging dat je simkaart onderweg is! Als het goed is krijg je van ons tegenwoordig een e-mail ter bevestiging. Die hebben we zo te zien ook naar je verstuurd om 10:34. Heb je die gemist 😉?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je snelle reactie RicoK!
Oh sorry die heb ik dan gemist.. Ik heb er alleen nu al zelf een geknipt. En hij werkt!
Het is zeker te laat om te annuleren? Dit kan ik wel begrijpen hoor.

Maar als het nog zou kunnen dan graag.
Hoi Jip Star,



Helaas is dat inderdaad al te laat. Jouw simkaart was gister om 12.00 al de deur uit gegaan. Ondanks dat het in veel gevallen werkt om je simkaart te knippen, zou ik je toch adviseren om je nieuwe simkaart te gebruiken. Het bereik kan op den duur verminderen en eventueel schade aan je simkaartlezer veroorzaken 🙂. Dat willen we je niet aan doen!



Groetjes, Tiury
Okee bedankt voor de tip!
Graag gedaan Jip Star!

Reageer