.

Beantwoord

Is mijn bestelling van een nieuwe sim gelukt?

  • 11 December 2013
  • 11 reacties
  • 646 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Ik heb gister een sim only abonnement aangevraagd ( had prepaid van  simyo ) en dat is al meteen omgezet.

Maar ik heb een nieuwe telefoon en heb ook een nieuwe sim aangevraagd ( heb een normale sim maar heb een nano sim nodig ) maar weet niet of dat goed gegaan is, hoe kom ik daar achter?
Moet ik gewoon wachten of nog een keer proberen aan te vragen.

Groetjes
Theo
icon

Beste antwoord door Ernst 12 December 2013, 13:03

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Ik zie net het contract en daar staat dat ik 14,99 aansluitkosten moet betalen maar dat is toch niet zo als je overstapt van prepaid?
Reputatie 7
Badge +9
Die aansluitkosten hoef je niet te betalen als je via mijn simyo overstap. Ze verbouwen dan de prepaid aansluiting en geven je geen nieuwe aansluiting.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi afentoe,

Je bestelling van een nanosim is helaas niet doorgevoerd. Dat waarschijnlijk vanwege de omzetting naar sim only. Je kunt inmiddels wel weer een bestelling plaatsen. Wees niet bang, je gaat er geen 2 krijgen.

Die aansluitkosten hoef je inderdaad niet te betalen, die komen niet op je factuur :)


Groentjuh, dank voor het meedenken!
Reputatie 1
Badge +1
Dankjewel voor het antwoord, ik ga hem meteen weer bestellen.

Kan ik eindelijk sneller internetten met mijn nieuwe iphone

Groetjes,
Theo
Badge +8
Dankjewel voor het antwoord, ik ga hem meteen weer bestellen.

Kan ik eindelijk sneller internetten met mijn nieuwe iphone

Groetjes,
Theo


Hoi afentoe,

Ik zie je bestelling staan. 🙂 De simkaart is vanochtend verstuurd, dus met een beetje geluk heb je hem morgen binnen.
veel plezier met je nieuwe iPhone 🆒

Groetjes,
Charlene
Reputatie 1
Badge +1
Hij is binnen en werkt al, alles ging goed.
Dankje wel voor de hulp.

Weet nu hoe het moet, komt goed uit want mijn vriendin wil ook overstappen naar sim only met iPhone.
Ze moet er alleen nog 1 zien te vinden.

Groetjes,
Theo
Badge +8
Hij is binnen en werkt al, alles ging goed.
Dankje wel voor de hulp.

Weet nu hoe het moet, komt goed uit want mijn vriendin wil ook overstappen naar sim only met iPhone.
Ze moet er alleen nog 1 zien te vinden.

Groetjes,
Theo


Hoi afentoe,

In de winkel, toch? Of zoekt ze een speciaal prijsje bij iemand 😉 Let dan wel goed op dat het toestel simlockvrij is. Dan kan ze haar Simyo simkaart gebruiken.

Groetjes,
Charlene
Reputatie 1
Badge +1
Ze heeft hem net in de winkel gekocht, simlockvrij net als ik.
Zometeen gaat het HI simmetje erin en kan ze hem meteen uitproberen.
Dan een nieuw nano simmetje van simyo aanvragen. ( ze heeft nog een databundel dus kost het niks extra )
En zodra die binnen is effe een sim only van simyo aanvragen en alles is geregeld.

Groetjes. Theo
Badge +8
Ze heeft hem net in de winkel gekocht, simlockvrij net als ik.
Zometeen gaat het HI simmetje erin en kan ze hem meteen uitproberen.
Dan een nieuw nano simmetje van simyo aanvragen. ( ze heeft nog een databundel dus kost het niks extra )
En zodra die binnen is effe een sim only van simyo aanvragen en alles is geregeld.

Groetjes. Theo


Hoi afentoe,

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar als je vriendin een nieuwe sim only gaat bestellen bij ons, dan kan ze meteen een nano kiezen, hoor. 🙂 Kijk ook eens hier, dat kan interessant zijn voor jullie..

Groetjes,
Charlene
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Charlene,

Ze heeft nu prepaid van Simyo, dus heeft ze nu een nieuw simmetje voor de iphone nodig die ze gisteravond heeft aangevraagd.
Tot die tijd kan ze de iphone gebruiken met een prepay simmetje van HI  ( die had ik gekocht want wilde meteen de iphone uitproberen )

Groetjes.
Theo
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Charlene,

Ze heeft nu prepaid van Simyo, dus heeft ze nu een nieuw simmetje voor de iphone nodig die ze gisteravond heeft aangevraagd.
Tot die tijd kan ze de iphone gebruiken met een prepay simmetje van HI  ( die had ik gekocht want wilde meteen de iphone uitproberen )

Groetjes.
Theo


Slim... 🆒

Reageer