Er staat een nummer op mijn nieuwe simkaart van Simyo. Is dat mijn telefoonnummer?
Bladzijde 1 / 1
Nee, het nummer op de simkaart is niet je telefoonnummer. Officieel heet dit IMSI, dit nummer is gekoppeld op het netwerk aan 1 (of meer..(NIET bij Simyo)) telefoonnummer.
Je begrijpt dat bij activeren van een sim het belangrijk is dat dit correct wordt ingevoerd.
Na activatie komt het IMSI nummer zichtbaar in de gegevens van jouw Mijn Simyo.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/International_Mobile_Subscriber_Identity
*****
Simyo informatie om door te nemen.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-is-mijn-simkaartnummer-18?c=357
Simkaart activeren, WAAROM en HOE.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/simkaart-activeren-waarom-en-hoe-40?c=24
Je begrijpt dat bij activeren van een sim het belangrijk is dat dit correct wordt ingevoerd.
Na activatie komt het IMSI nummer zichtbaar in de gegevens van jouw Mijn Simyo.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/International_Mobile_Subscriber_Identity
*****
Simyo informatie om door te nemen.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-is-mijn-simkaartnummer-18?c=357
Simkaart activeren, WAAROM en HOE.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/simkaart-activeren-waarom-en-hoe-40?c=24
Hoi Robo,
Goed dat je deze vraag stelt! Het nummer dat je ziet, is je simkaartnummer. Dat is niet je telefoonnummer.
Ik zie dat je op de aansluiting van het nummer waarop je forum account is geregistreerd, geen nieuwe simkaart hebt aangevraagd. Gaat dit over een andere Simyo aansluiting?
Heb je bijvoorbeeld een simkaart gekregen van een nieuwe bestelling? Dan krijg je je een mail van ons met daarin je nieuwe telefoonnummer. Als je een vervangende simkaart hebt besteld voor een al bestaande Simyo aansluiting, komt je telefoonnummer op deze nieuwe simkaart te staan zodra je nieuwe simkaart is geactiveerd. Je hebt het simkaartnummer dat op je nieuwe simkaart staat, nodig om je nieuwe simkaart te activeren. Als je niet weet hoe dit moet, lees dan de informatie door die Friesian je heeft gegeven.
Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?
Groetjes,
Samantha
@Friesian, Heel erg bedankt voor je hulp!
Goed dat je deze vraag stelt! Het nummer dat je ziet, is je simkaartnummer. Dat is niet je telefoonnummer.
Ik zie dat je op de aansluiting van het nummer waarop je forum account is geregistreerd, geen nieuwe simkaart hebt aangevraagd. Gaat dit over een andere Simyo aansluiting?
Heb je bijvoorbeeld een simkaart gekregen van een nieuwe bestelling? Dan krijg je je een mail van ons met daarin je nieuwe telefoonnummer. Als je een vervangende simkaart hebt besteld voor een al bestaande Simyo aansluiting, komt je telefoonnummer op deze nieuwe simkaart te staan zodra je nieuwe simkaart is geactiveerd. Je hebt het simkaartnummer dat op je nieuwe simkaart staat, nodig om je nieuwe simkaart te activeren. Als je niet weet hoe dit moet, lees dan de informatie door die Friesian je heeft gegeven.
Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?
Groetjes,
Samantha
@Friesian, Heel erg bedankt voor je hulp!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.