Al jarenlang tevreden klant. Helaas is mijn telefoon defect en moet ik een nieuwe kopen. Dat de micro simkaart niet past, is een teleurstelling. Dat je dan ook nog moet betalen voor een nieuwe simkaart is een extra teleurstelling. Zou Simyo hierin iets kunnen betekenen?
Simyo wil hier regelmatig coulant mee omgaan. Even wachten tot een moderator dit oppakt.
Maar heb je je micro sim al eens nader/goed bekeken? Kun je hier geen nano sim, ervan uitgaande dat je deze nodig hebt, uitdrukken?
Hoi Atwan1,
Welkom op het Simyo Forum!
Het is begrijpelijk dat als je een nieuwe telefoon moet kopen, dat je dan niet zit te wachten op de extra kosten van een vervangende simkaart! Op je aansluiting zie ik dat je simkaart niet uit te drukken is naar een kleiner formaat, daarom ga ik kijken of ik iets voor je kan regelen. Ik stuur je een privéberichtje zodra ik antwoord heb. :)
Groetjes,
Tessanne
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.