Skip to main content
Hallo lezer,



Ik heb bij jullie een abonnement afgesloten. Na een week dit abonnement te hebben is mijn mobiel stuk gevallen: tijd voor een nieuwe. Nu zag ik actie een mobiel met abonnement. Kan ik dan nog wel jullie abonnement gebruiken? Of is het niet mogelijk om twee simkaarten te hebben voor een mobiel. Ik had ergens gelezen dat het wel mogelijk is als je het hoke nummerbehoud niet aanvinkt, klopt dat?

Graag snel antwoord.
Hallo lezer,



Ik heb bij jullie een abonnement afgesloten. Na een week dit abonnement te hebben is mijn mobiel stuk gevallen: tijd voor een nieuwe. Nu zag ik actie een mobiel met abonnement. Kan ik dan nog wel jullie abonnement gebruiken? Of is het niet mogelijk om twee simkaarten te hebben voor een mobiel. Ik had ergens gelezen dat het wel mogelijk is als je het hoke nummerbehoud niet aanvinkt, klopt dat?

Graag snel antwoord.




Hoi mirthevandenmoosdijk,



Welkom op het forum!

Dat is niet fijn dat je telefoon stuk is gegaan. Wanneer je een abonnement afsluit met een toestel dan krijg je een nieuw telefoonnummer van de nieuwe provider. Het is mogelijk om 2 simkaarten van 2 verschillende providers te gebruiken met 1 mobiel toestel je dient er dan wel voor te zorgen dat het toestel geen simlock heeft. Wanneer het toestel een simlock heeft dan kan je geen gebruik maken van de simkaart van Simyo. Het is niet mogelijk om met 2 simkaarten van de nieuwe provider gebruik te maken van 1 telefoonnummer wanneer je telefoonnummer nog actief is bij Simyo. Wanneer je dit wilt dan moet je nummerbehoud aanvragen bij je nieuwe provider zodat zij je telefoonnummer overnemen van Simyo.

Reageer