Skip to main content
Goedemorgen Simyo,



Nog een andere vraag. Eerder heb ik al een nieuwe simkaart aangevraagd, maar die kan ik niet meer terug vinden. Ik heb vandaag geprobeerd om nogmaals een nieuwe aan te vragen. Nu vraag ik mij af of dit goed is gegaan omdat er al een nieuwe was aangevraagd en er werd gevraagd om deze te activeren.



Ik hoor graag van jullie.



Groetjes

Anne van de K.
Hi Anne!



Goed dat je dit even navraagt! Ik zie dat je gisteren een vervangende simkaart hebt aangevraagd. Dit is helemaal goed gegaan! Je hebt hier ook een e-mail over ontvangen, waarin dit bevestigd wordt. Deze simkaart komt over enkele dagen aan.



De keer daarvoor dat je een simkaart bestelde was in maart. Dat is de simkaart die je kwijt bent, correct?



Dan komt alles namelijk helemaal goed! 🙂 Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Jihane
Hallo Jihane,



Bedankt voor u snelle reactie(s)! Fijn dat het goed is gegaan. Dan wacht ik het rustig af. Geen verdere vragen meer.



Fijne avond.



Groetjes,

Anne
Hoi Anne,



Graag gedaan namens Jihane!



Groetjes,



Kevin

Reageer