Skip to main content
Ik heb 2 simyo mobiele nummers, en heb voor 1nummer een vervangende simkaart aangevraagd, omdat ik dacht dat ik voor mijn nieuwe toestel een nano kaart nodig had. Ik heb nu toch een ander toestel gekocht, waarbij ik mijn huidige simkaart gewoon kan gebruiken.

Maar nu is bij mijn 2 telefoon de simkaart vermoedelijk beschadigd, ik heb nog de niet geactiveerde andere simkaart in mijn bezit.

Mijn vraag : kan ik deze laatste gebruiken voor mijn 2 toestel, waar een ander simyo nummer op zit, of is die aangevraagde vervangende kaart alleen gekoppeld aan dat andere nummer ?
Hoi Pietet392, welkom op het forum van Simyo!



Leuk dat je een nieuwe telefoon hebt 🙂 Ik begrijp dat je de oude simkaart toch kan gebruiken in je nieuwe telefoon. De vervangende simkaart kun je gebruiken als een reserve. Het is technisch helaas niet mogelijk om de simkaart te koppelen aan een andere telefoonnummer.



Doordat je deze via je Mijn Simyo pagina heb besteld, worden alle instellingen gekoppeld aan dat Simyo account toegevoegd aan die simkaart. Voor het andere telefoonnummer kun je dus via Mijn Simyo > tabblad Mijn instellingen en simkaart een nieuwe simkaart bestellen.



Heb ik je vraag zo goed beantwoord? 🙂

Reageer