Ik heb een nieuwe simkaart. Echter, op de oude staan nog gegevens. De oude simkaart is inactief en ik heb daarom de PUK Code nodig. Op de Simyo website kan ik alleen de PUK Code van mijn nieuwe simkaart vinden. Is het nu nog mogelijk om de PUK Code van de oude simkaart op te vragen, en zo alle gegevens te achterhalen?
Bladzijde 1 / 1
Mag ik vragen wat je denkt te bereiken daarmee? Gaat het om de contacten op die sim? Die staan er nog gewoon op.
De pukcode heb je niet nodig, die heeft alleen invloed op de netwerkverbinding.
Friesian
De pukcode heb je niet nodig, die heeft alleen invloed op de netwerkverbinding.
Friesian
Kleine toevoeging.
De pukcode wordt gebruikt voor de redding van de sim bij verkeerde pincode. (Netwerkverbinding)
Gaat het bij gegevens om contacten?......die kun je gewoon terughalen zonder pukcode van de oude sim. Andere gegevens kan ik me niet indenken.
In dit geval heb je geen pukcode nodig.
De pukcode wordt gebruikt voor de redding van de sim bij verkeerde pincode. (Netwerkverbinding)
Gaat het bij gegevens om contacten?......die kun je gewoon terughalen zonder pukcode van de oude sim. Andere gegevens kan ik me niet indenken.
In dit geval heb je geen pukcode nodig.
Hoi cpcoomans, welkom op het Simyo forum :)
Ik weet niet 100 % zeker of je altijd zonder pin- en pukcode in je simkaart kan. Ik kan me voorstellen dat bij sommige telefoons een simkaart niet te benaderen is als deze codes niet zijn ingevoerd.
In zo'n geval kun je helaas niet meer je gegevens achterhalen.
De pin en pukcode van je oude simkaart worden niet door ons bewaard, dus die kun je hooguit nog achterhalen als je de mail nog hebt die na het activeren van je oude simkaart is verstuurd.
Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?
Friesian, dank je voor het meedenken!
Ik weet niet 100 % zeker of je altijd zonder pin- en pukcode in je simkaart kan. Ik kan me voorstellen dat bij sommige telefoons een simkaart niet te benaderen is als deze codes niet zijn ingevoerd.
In zo'n geval kun je helaas niet meer je gegevens achterhalen.
De pin en pukcode van je oude simkaart worden niet door ons bewaard, dus die kun je hooguit nog achterhalen als je de mail nog hebt die na het activeren van je oude simkaart is verstuurd.
Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?
Friesian, dank je voor het meedenken!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.