Skip to main content
Zou het aan de kwaliteit van de simkaart kunnen liggen dat ik steeds zo'n slecht bereik heb. Dit is van het begin af aan het geval met mijn nieuw gekochte telefoon en abonnement van Simyo. Ik hoorde kortgeleden dat dit aan je simkaart kan liggen. Mijn man heeft bij de concurrent een abonnement en daar hebben ze abonnees opgeroepen om een nieuwe simkaart te halen in de belwinkel.
Je kunt dit uitsluiten op de volgende manieren en een aantal zaken te controleren.



Je bereik controleer je hier aan de hand van je postcode;



Heb je overal en altijd slecht bereik of alleen als je bijvoorbeeld thuis bent.



Pas eens een kruistest toe. Dat betekend jouw simkaart in een ander toestel en eventueel andersom. Zo kun je uitsluiten of het aan je simkaart of aan je toestel.
Fijn. Dank. Ga ik doen.
Hoi ATM,



Je bent volledig geïnformeerd door Raytje hoe jij er achterkomt of jouw verminderde bereik komt door jouw simkaart. Er is overigens aan jouw simkaart weinig veranderd sindsdien, dus het zou dan echt gaan om jouw simkaartje op zich.



Hou je ons op de hoogte van de uitkomst van de tests?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord Raytje! 🙂

Reageer