Skip to main content
Ik heb volgens mij een nieuwe simcard besteld, maar heb geen bevestiging ontvangen

per mail, dus hoe weet ik het nu zeker?:eek:
Hoi Tamaartje, welkom op het forum van Simyo!



Ik zie dat je hier gister ook telefonisch contact over hebt gehad met onze klantenservice en dat je er toen zelfs al twee had besteld, waarvan de laatste gelukkig nog geannuleerd kon worden :)



Ik verwacht dat je de simkaart misschien vandaag al hebt ontvangen in je brievenbus, anders dan zal het dinsdag worden.



Het klopt overigens inderdaad dat je hier geen bevestiging van krijgt per mail bijvoorbeeld, als ik me niet vergis, zijn we hier overigens wel mee bezig. Maar via een beetje een omslachtige manier kan je er wel achter komen of het is gelukt, namelijk door naar je Verbruik te gaan van deze maand (Mijn Simyo >> Verbruik >> "huidige maand") en te kijken of er een Vervangende simkaart in rekening is gebracht.
Is een goed idee om wel een bevestiging te sturen.

Ik geloof dat ik er op een gegeven moment zelfs drie heb besteld!

Heb de nieuwe simkaart inmiddels ontvangen  en alles werkt perfect!!

Dank!
Is een goed idee om wel een bevestiging te sturen.

Ik geloof dat ik er op een gegeven moment zelfs drie heb besteld!

Heb de nieuwe simkaart inmiddels ontvangen  en alles werkt perfect!!

Dank!




Hoi Tamaartje,



Super fijn dat je de vervangende simkaart hebt ontvangen en dat het allemaal goed werkt! 🙂 Zoals Kim al heeft aangegeven, wordt er al gewerkt aan een oplossing. Laten we hopen dat als je in de toekomst een vervangende simkaart nodig hebt, het probleem dan is opgelost :)



Waarom had je een nieuwe simkaart nodig? Nieuwe telefoon?
Ja nieuwe telefoon!
Hoi Tamaartje,



Heel veel plezier met je nieuwe toestel dan :)

Mocht je weer een vraag hebben, dan weet je het forum te vinden nu.



groetjes, Charlene

Reageer